۱۳۸۷ بهمن ۱۲, شنبه

حرفهای شما از میان ای میل ها


جناب آقای بهارلوی عزیز
با سلام
امیدوارم که ایمیلم به دست شما برسد. من از ارامنه هستم و از بینندگان برنامه صدای آمریکا.
گله ای از برنامه های تلویزیون فارسی صدای آمریکا دارم. برای من سوال بود که چرا شما دیگر در برنامه میزگردی با شمار حضور ندارید. چندی پیش مدیر برنامه فارسی صدای آمریکا در برنامه ای حاضر شدند و در مورد سوال عدم حضور شما پاسخ دادند که از ایشان در بخش های دیگر صدای آمریکا استفاده می شود و دلیلی ندارد که شخصی تا آخر عمر در یک قسمت باقی بماند و ایشان هم در بخش دیگری مشغول هستند. تا امروز باور نمی کردم در بخش دیگر مشغول به کار باشید که لینک شما را در سایت دیدم.
البته مواردی را که عرض می کنم نظر شخصی من است من فکر می کنم در کشور آمریکا هر کسی سر جای خودش است نه مانند ایران، اگر پزشک است طبابت می کند و اگر معلم است تدریس می کند مسلما اگر کسی برنده جایزه نوبل فیزیک شود سال بعد او را به مدرسه ابتدایی نخواهند فرستاد تا در آنجا تدریس کند.
سوال من از مدیران شبکه این است چرا آقای بهارلوی عزیز که دو سال پیاپی به عنوان مجری برگزیده انتخاب می شود آن هم به خاطر برنامه میزگردی با شما، دیگر در آن برنامه نیست و در جای دیگر است.
اگر جواب ایشان است که این نظر شخصی بوده که جایزه را داده است، باید عرض کنم که اینجانب به عنوان بیننده پر و پا قرص برنامه میزگردی با شما به دلیل اینکه آقای بهارلو در آن برنامه اجرا نمی کنند دیگر این برنامه را نگاه نمی کنم. مسلما من به خاطر میز گرد برنامه را نگاه نمی کردم بلکه به خاطر اجرای استادانه جناب آقای بهارلو.
البته من متوجه هستم که نسل جدیدی از مجری ها باید آماده شوند ولی لااقّل بهتر بود که در هفته یک بار برنامه داشته باشید تا مجری های جدید الگویی مناسب برای خود داشته باشند که دانسته های خود را نیز به آن اضافه کنند نه اینکه از اول شروع کنند تا شاید 40 سال دیگر مجری شوند.
فکر نمی کنم اگر آقای بهارلو برنامه میزگردی با شما را اجرا نکنند دیگر این برنامه را نگاه کنم. لااقّل فکر می کنم مجری خوب حق بیننده است.
با تشکر
آلکس
-------------------------
Subject: یار قدیمی برنامه میزگردی با شما
با سلام و درود فراوان بر حضور شما جناب آقای بهارلوی عزیز. بنده نه از امروز بلکه از سالهای دور از رادیو برنامه های زیبا و مسئولانه جنابعالی را دنبال میکردم . و تا این اواخر که شما برنامه زنده تلوزیونی میزگردی با شما رابا اجرای بی نظیرتان ادامه میدادید بیننده این برنامه بودم. به نوبه خود به عنوان یک هموطن از شما تشکر و قدردانی میکنم. البته گفتنی است که با رویکرد جدید تلوزیون فارسی زبان صدای آمریکا طرفداران و تماشاگران فرهیخته این کانال روز به روز کمتر شده و به دنبال شبکه های بی شمار دیگر روانه شده و اوقات خود را به گونه ای دیگر سپری میکنند. به هر حال با افشاگریهای جنابعالی همه به جهت دار بودن برنامه ها و لیست سیاه میهمانان صدای آمریکا پی برده و این حقیقت را مدیون شخص باشرفی چون احمد رضا بهارلو میباشند.در پایان از شما به خاطر همه لحظاتی که صرف نوشته هایتان در ارتباط با ایران و ایرانی کردید سپاسگذارم و آرزوی توفیق روزافزون برایتان را دارم.. بیاد لحظات خنده شیرین شما در میزگردی با شما
با تقدیم احترام
دکتر احورا
-------------------------


آقای بهارلو, آیا میتوانید یواشکی درگوش من بگوئید که چرا برنامه ندارید؟ آیا هموطنان آنچنانی ما طبق عادتشان چشم دیدن شما را نداشتند؟ یا جای اقوام و فامیل هایشان را تنگ کرده بودید؟ منکه به برنامه کودک که با نام شباهنگ اجرا میشد, اعتراض کردم, ئی میل مرا در لیست سیاه گذاشتند, اسم عوض کردم و به برنامه آقای ...... اعتراض کردم, گفتم خودتان میبرید و خودتان میدوزید, و دوره اینگونه تاتر و سیاه بازیها گذشته است, باز ئی میل ما رفت داخل لیست سیاه, حالا هم نمیدانم آیا این ئی میل بدست شما خواهد رسید یا نه؟ چون با این اسم, ئی میل دیگری فرستاده و به موزیک گوش خراشی که سالهاست در بین برنامها پخش میکنند اعتراض کرده, و سئوال کرده ام, آیا قحطی موزیک است؟ که ما باید سالها همین تق تاق تق تاق را گوش کنیم؟ امیدوارم که به لیست سیاه وارد نشده باشیم و ئی میل برگشت نخورد و بدست شما برسد.
باری آرزوی دیدار روی خندان شما وهچنین آن دست تکاندادن مخصوص شما را در برنامه ببینیم.
با آرزوی بهترینها برای شما و خانواده اکبر قضائی پور از لندن

۱ نظر:

ناشناس گفت...

آقای بهالو درود بر شما
از شما نمی پرسم چرا دیگر برنامه میزگردی با شما را اجرا نمی کنید.پیش خودم حدس هایی میزنم شاید درست باشد.اما این نه حق شما بوده و نه حق بینندگان. امیدوارم در جایی دیگر شما را ببینیم چون جامعه ما به افرادی مانند شما در سمت یک گوینده با دانش و تسلط نیاز دارد و حتی بیش از اینها شما شایسته این هستید که به عنوان مدیر یک شبکه خبری فعالیت کنید. آن را از ما گرفتند.